Hallo jongens en meisjes

Zaterdag, 18 april 2015

Hallo jongens en meisjes, De jeugd wedstrijden gaan vanaf woensdag 22 april weer van start .

Hallo jongens en meisjes,

De jeugd wedstrijden gaan vanaf woensdag 22 april weer van start .

We willen de jeugd leden van de Genderse hengelsport vereniging de Bergse Maas daarom bij deze weer van harte uitnodigen om te komen deelnemen.

De eerste wedstrijd zal worden gehouden aan het water bij Kerkverreweide te Wijk en Aalburg ,inschrijven geschied tegen over de school de Hoeksteen.

Inschrijven kan tot uiterlijk 18.30 uur we beginnen met vissen om 19.00 uur tot 20.30 uur.

Zorg voor een hakensteker een goed ruim leefnet en de benodigde visspullen hengel, tuigje, aas en voer ect,
En uiteraard voor goede zin.
We zien jullie graag verschijnen !!!
Tot aanstaande woensdag,
Bijgaand het rooster voor 2015. klik hier
Namens de Jeugd team begeleiders.
Veel visplezier,
Hans,Mark,Zeger en Harold.