Viswater

De Broekse Put

De Broekse Put:

De Broekse Put is een zandwinningsput. Aan de voorzijde is het ondiep kan krijg je op een derde vaan de put een talud naar een diepte van ongeveer 9 meter tot achteraan de put. Achteraan de put zijn ook nog een paar plaatjes die ondieper zijn. Het water is niet opstakelvrij, zeker aan de rechtse kant. Maar je kunt hier heerlijk vissen op verschillende vissoorten. Wilt u hier vissen dan moet u lid zijn van onze vereniging HSV De Bergse Maas. Dit water is niet toegevoegd aan de landelijke lijst van viswateren.

Open Visplanner

Zwaansheuvel

Zwaansheuvel:

De Zwaansheuvel is een zandwinningsput die over het algemeen diep is, ook gelijk aan de kant. Het diepste stuk is ongeveer 13 meter. Het is een harde bodem die overwegend uit zand bestaat, ook ligt er van vroeger uit gestort puin.Hier wordt over het algemeen op karper gevist, hoewel er een goed bestand aan blankvoorn zwemt. Wilt u hier te vissen moet u lid zijn van onze vereniging HSV De Bergse Maas. Dit water is niet toegevoegd aan de landelijke lijst van viswateren.

Open Visplanner