Jaarvergadering HSV De Bergse Maas

Zondag, 12 februari 2012

De jaarlijkse ledenvergadering wordt gehouden op maandag 27 februari U als lid wordt van harte uitgenodigd om te komen. De koffie en de cake staat klaar. De agenda staat onder lees verder.

Op maandag 27 februari 2012 te 20.00 uur zal hengelsportvereniging De Bergse Maas uit Genderen haar jaarvergadering organiseren.
Deze jaarvergadering staat in het teken van de ontwikkelingen van het eigen viswater en ook zullen de verschillende commissies en bestuursleden uitleg geven omtrent het visjaar 2011.

Ook zal voorzitter Dhr. Van den Herik aftreden.
Alle leden van de hengelsportvereniging worden op deze avond uitgenodigd.

Locatie: Café 't Zwaantje in Genderen, Genderensedijk 1.

Het bestuur hoopt vele leden op deze avond te mogen begroeten.

De Agenda:

Jaarvergadering Hengelsportvereniging De Bergse Maas Genderen (HSV DBM)

Op maandag 27 februari 2012 zal de jaarvergadering van HSV De Bergse Maas worden gehouden in café Het Zwaantje (café Van Wijk) in Genderen, Genderensedijk 1.
Alle leden worden hiervoor uitgenodigd. Aanvang : 20.00 uur.
Het bestuur hoopt vele leden op deze jaarvergadering te verwelkomen.
1. Opening door de voorzitter
2. Notulen jaarvergadering 2011, ter inzage op de vergadering
3. Financieel overzicht 2011
4. Verslag kascontrole commissie en verkiezing nieuw lid
5. Jaarverslag 2011
6. Ingekomen stukken
7. Verslag jeugdconcoursen 2011, samenstelling jeugdcommissie
8. Eigen viswater
9. Bestuursverkiezing: Aftredend Dik v.d. Herik niet herkiesbaar en Arjo Bouman herkiesbaar. Kandidaten indienen tot uiterlijk 3 dagen voor de vergadering.Dit dient te gebeuren op een lijst die voorzien is van 10 namen van leden en hun handtekening. Inleveren bij de secretaris.
10. Verslag wedstrijdcommissie
11. Verslag beheerscommissie
12. Bestuursbeleid
13. Rondvraag
14. Sluiting
Leden die een voorstel hebben op deze agenda, deze schriftelijk indienen bij de secretaris voor 24 februari 2012.
Wij hopen u allen 27 februari te begroeten,
Bestuur H.S.V. “De Bergse Maas”