Karperwedstrijd voor de jeugd

Woensdag, 23 mei 2012

Hallo jongens en misschien ook meiden? Het duurt niet zolang meer voor de eerste wedstrijd wordt gehouden. Wat betreft het aanmelden je hoeft er zelf niet voor te zorgen dat je in een koppel vist dat kunnen we aan de waterkant ook wel regelen.(lees ook even verder)

Dat er in een koppel wordt gevist is, omdat het dan gezelliger is en elkaar kunt helpen als je een vis vangt.

Als je niet de juiste spullen hebt laat het dan even weten dan ga ik het proberen op te lossen.

Ik heb wel een aantal (karper)visvrienden die ook wel het een en ander willen uitlenen.

Dus zit je ergens mee of heb je vragen stuur maar een emailtje nico46@ziggo.nl