Verslag van 2e jeugd karperwedstrijd

Zondag, 26 augustus 2012

Ja de eerste karper is gevangen!

De 2e wedstrijd van dit jaar is alweer een aantal weken geleden, sorry maar ik had met die hitte geen puf om achter de computer te kruipen en een verslag te maken.
Dus nu dan het verslag van de jeugd karperwedstrijd van 3 op 4 augustus 2012.
We hebben het weer prima naar ons zin gehad aan de waterkant.
Met het opbouwen van de visstek werden we overvallen door een regenbui gelukkig hadden de jongens de tent net op tijd staan en de meeste spullen droog gehouden.
Moet je wel je fietskar dicht doen om het daarin ook droog te houden.
Lennart had gezien dat ik (Nico) met Hans en Bert naar de andere jongens waren gelopen om een bakske te drinken en is toen naar de hengels van Hans geslopen en heeft de beetmelder flink te laten piepen, tjonge wat kunnen die jongens hard lopen zeg en lekker schelden toen ze zagen dat ze voor de gek werden gehouden ha ha ha .
In de nacht heeft Leonard een karper gevangen Harm heeft zijn waadpak nog aangedaan om de vis makkelijker te scheppen.
De vis zat namelijk dicht aan de kant vast in de waterplanten hierdoor was de vis ook niet zomaar binnen.
Gelukkig er is tenminste een karper gevangen.
Deze keer waren maar een paar brasems gevangen de eerste brasem was voor Jaco.
Leonard heeft de beker van 2012 gewonnen met één karper en de eerste prijs een bon ter waarde van 15 euro
De overige prijzen hebben we verloot dit keer waren het waardebonnen van de Fauna uit Raamsdonksveer.
Bart nog bedankt voor de 2 waardebonnen die je ons hebt geschonken.
We hadden ook nog 2 extra prijzen waarvan één geschonken door Jhon Vos uit Sprang en een uit mijn eigen arsenaal aan spullen.
Rest mij alleen te zeggen, jongens tot volgend jaar met hopelijk meer karpers maar met net zoveel lol als het afgelopen jaar.
Groetjes Nico van Daalen