verslag prijsuitreiking

Donderdag, 8 december 2016

H.S.V. de Bergse Maas.
Hengelsportnieuws.
Op vrijdag 18-11-2016 was het de jaarlijkse prijsuitreikingsavond van H.S.V. de Bergse Maas bij café t’zwaantje te Genderen.
Bij binnenkomst werd er koffie met cake geserveerd. Om 20.15 uur was er een welkomst woord van de voorzitster en een uitleg over het verloop van de avond.
Als eerste werd er een begin gemaakt aan de koningswedstrijden waarvan de drie beste van de vijf wedstrijden mee telden voor de einduitslag.
De winnaar van de koningswedstrijden werd Hans Weck.
2e werd Cees Treffers en 3e werd Herman Bouman.
Bij de 50+wedstrijden waarvan ook de drie beste van de vijf wedstrijden mee telden voor de einduitslag werd eveneens door Hans Weck gewonnen.
2e werd John de Ruiter en 3e werd Herman Bouman.
De grootste vis die gevangen was bij het konings vissen kwam op naam van Hans Weck met een lengte van 60 cm.
De kleine pieterman werd gewonnen door Cor Lobregt.
Dat is een vis van een bepaalde lengte die door trekking tot stand komt.
Na de prijsuitreiking was er nog een verloting waaraan door iedereen werd deelgenomen omdat we een groot aanbod aan prijzen hadden. Nadat we het officiële gedeelte hadden gehad bedankte de voorzitster ook alvast de bediening voor het serveren van de drankjes en het klaarmaken van het buffet dat door hen was verzorgt waaraan een ieder zich te goed deed.
Verder was het voor de rest van de avond nog een gezellig samen zijn.
Samen met het bestuur van H.S.V. de Bergse Maas kijken we al uit naar het nieuwe seizoen van 2017 en hopen allen op goede vangsten.
Zeger van der Stelt