Koppelwedstrijd junior-senior

Woensdag, 5 april 2017

Dit jaar doen wij als federatie weer mee aan de Landelijke Nationale Hengeldag, welke dit jaar op zaterdag 27 mei 2017 zal worden gehouden, door het organiseren van de traditionele koppelwedstrijd Junior-Senior. Deze zal aangemeld worden bij Sportvisserij Nederland om zo meer publiciteit aan deze dag te geven. Ook van onze kant zal er extra aandacht worden gegeven aan deze wedstrijd in de pers.

Het programma ziet er als volgt uit :
Datum : 27 mei 2017
Naam wedstrijd : Koppelwedstrijd Junior-Senior
Inschrijfgeld : Junioren (nihil), Senioren € 5,-
Viswater : Wateren bij de Kastelen Woudrichem en de Postweide.
Aanvang wedstrijd : 13.30 uur
Einde wedstrijd : 15.30 uur
Hengelsysteem/lengte : Alleen vaste hengel met maximale lengte tot 9,5 meter
Uitslag : Er wordt gevist in vakken op gewicht
Nummers afhalen : Tussen 11.30 en 12.30 uur in het clubhuis van HSV Groot Woudrichem.

Heeft u interesse in deze wedstrijd download s.v.p. de gehele uitnodiging.
Om de organisatie de kans te geven een en ander goed voor te bereiden is het van belang dat uiterlijk 20 mei 2017 de bijgevoegde inschrijfformulieren retour zijn gezonden via  email.