Melding van Fedaratie Alm en Biesbosch

Zondag, 18 maart 2018

Onze vereniging heeft email gekregen betreffende bemonstering op de Bakkerskil met behulp van Fuiken

Geacht bestuur,

In opdracht van het waterschap Rivierenland wordt door Visserijservice Nederland in de periode van 1 april t/m 31 mei 2018 een bemonsteringsvisserij met fuiken uitgevoerd aan de binnenzijde (inlaathevel) van het gemaal Bakkerskil aan de Middellandweg. Het federatiebestuur heeft voor deze bemonsteringsvisserij toestemming verleend.

Ik verzoek u, voor zover mogelijk en noodzakelijk, uw leden hiervan op de hoogte te stellen en erover te informeren dat de aanwezige fuiken in de betreffende periode legaal zijn.

Vriendelijke groet,

Federatie de Alm en Biesbosch