Jaarlijkse ledenvergadering

Zondag, 17 maart 2013

De jaarlijkse ledenvergadering was druk bezocht. De bestuurlijkse organisatie is aangepast.

De jaarlijkse ledenvergadering was druk bezocht we zaten bijna op de 10% van het ledenbestand.
Vind je dit niet veel dan nodig ik je volgend jaar uit voor de jaarvergadering zodat we boven de 10% uit komen.

Het clubblad wordt vervangen door een nieuwsbrief deze zal 2 keer per jaar worden uitgebracht.

Er is een aanvulling op de huidige vergunning m.b.t. het nachtvissen, dit bestuursbesluit wordt via de nieuwsbrief (komt spoedig in uw brievenbus) bekent gemaakt.
Twee leden Antonie Bax en Lena van Berkel  hebben zich beschikbaar gesteld als bestuurlid waar wij als huidig bestuur zeer dankbaar voor zijn.

Op de afgelopen bestuursvergadering hebben we de functies verdeeld.

Onder het kopje wie we zijn staat het nieuwe bestuur en de verschillende commissies.