Nieuwsbrief 2013

Donderdag, 16 mei 2013

De eerste nieuwsbrief is een feit. Deze vervangt het clubblad. De nieuwsbrief zal 2 keer per jaar verschijnen

Hierbij alvast het inleidend stukje van de nieuwsbrief:

Nieuwsbrief, U ziet het goed, geen boekje zoals u gewend was, maar een nieuwsbrief. De reden hiervan is dat er tegenwoordig op verschillende manieren kan worden gecommuniceerd. Voor onze vereniging zou de meest gunstige methode zijn via onze website, zij het niet dat niet iedereen een computer bezit en men er überhaupt mee overweg kan. Daarom heeft het bestuur besloten om maximaal twee keer per jaar u deze nieuwsbrief toe te sturen. Wellicht zeggen sommige onder u dat het sturen van deze nieuwsbrief niet nodig is en u deze via de website van de vereniging bekijkt. Wij hopen dan uiteraard op een berichtje uwerzijds dat het sturen van deze nieuwsbrief voor u niet nodig is, de vereniging bespaart zo weer druk -en verzendkosten.

download hier nieuwsbrief  voorjaar 2013