Verslag jeugdwestrijd Fededratie De Alm en Biesbosch

Zondag, 30 juni 2013

Geslaagde jeugdviswedstrijd federatie Alm en Biesbosch Zaterdag 22 juni werd er door jeugdcommissie van de federatie Alm en Biesbosch zoals vanouds de jaarlijkse jeugd viswedstrijd georganiseerd voor de jeugdige vissers, die lid zijn van een hengelsportvereniging uit de regio welke is aangesloten bij de federatie Alm en Biesbosch een en ander tot doel kinderen het vissen ,omgang met de natuur ,sportiviteit, maar in hoofdzaak plezier aan de hengelsport te laten beleven.

Geslaagde jeugdviswedstrijd federatie Alm en Biesbosch

Er waren 49 inschrijvingen, de wedstrijd werd o.a. gehouden aan de prachtige en visrijke grachten van Woudrichem, behoudens een straf windje werkte het weer prima mee om deze dag te laten slagen

Na het start signaal van de wedstrijd werd er gevoerd , gevist ,en gevangen
Na anderhalf uur werd er door de wedstrijd begeleiders gewogen en dat pakte voor velen goed uit Een ieder had vandaag prijs en dat maakte het visplezier enkel maar groter. Na de weging werden in het gebouw van O.V.O te Oudendijk door de organisatie de deelnemers getrakteerd op een consumptie en een versnapering, onder het genot van deze werden na telling van de vangsten de winnaars geselecteerd en als volgt bekent gemaakt;
Aspiranten 6 t/m 10 jaar
1. Mathijs Schoneberg HSV de Biesbosch 1741 gram
2. Twan Swart HSV het Baarsje 1569 gram
3. Martin Baks HSV het Baarsje 1538 gram
Junioren 11 t/m 14 jaar
1. Reno de Waal HSV de Bergse Maas 1258 gram
2. Jette Broekhuizen HSV De Vrolijke vissers 1154 gram
3. R.A.C. v/d Wiel HSV de Alm 1072 gram
Junioren + 15 t/m 17 jaar
1. Jan van der Steenhoven HSV De Biesbosch 1072 gram
2. Mitchel Hoeve HSV De Biesbosch 952 gram
3. Evert Schouwenburg HSV De Biesbosch 748 gram
Wil je ook mee doen en ben je geïnteresseerd in het wedstrijd vissen ,karper vissen in wedstrijdverband of het recreatief vissen er worden door de hengelsport verenigingen aan gesloten bij de federatie Alm en Biesbosch tal van activiteiten georganiseerd voor de hengelsport, op de site van de federatie Alm en Biesbosch kun je zien welke vereniging bij jou in de buurt is en wat ze voor jou op hengelsportgebied kunnen betekenen ,wordt lid en doe gezellig mee !!

Namens de federatie Alm en Biesbosch de organisatie, begeleiders, sponsors, O.V.O. te Oudendijk, vissers, alle deelnemende verenigingen en een ieder die een bijdrage heeft geleverd om dit evenement tot een opnieuw geslaagd einde te brengen Hartelijk bedankt.